Pediatri

pri262023

ADHD. Mikrobiota intestinale modifikon rrezikun

Përbërja e mikrobiotës intestinale në fëmijëri mund të rrisë rrezikun për çrregullimin e deficitit të vëmendjes/hiperaktivitetit (ADHD), sipas përfundimeve të një studimi të publikuar në "Journal of Child Psychology and Psychiatry", i cili tregon se fëmijët me ADHD kanë nivele më të larta të disa miceteve dhe nivele më të ulëta të disa të tjerëve në mikrobiomën intestinale në krahasim me kontrollet e shëndetshme.

Trakti gastrointestinal i njeriut përmban një popullatë të madhe mikroorganizmash, duke përfshirë bakteret, viruset dhe kërpudhat, dhe disbioza në komunitetin mikrobik intestinal mund të përfshihet në patofiziologjinë e ADHD-së. Duke pasur parasysh se përbërësi kërpudhor i mikrobiomës intestinale mund të ndikojë në përshkueshmërinë intestinale të strehuesit, studimi ynë synoi të vlerësonte ndikimin e disbiozës së mykobiomës kërpudhore dhe përshkueshmërisë së zorrëve në ADHD, rritja e së cilës nuk do të kishte të bënte vetëm me intestinin, por në kaskadë, do të pushtonte gjithashtu trurin, duke e bërë atë të përshkueshëm dhe gjithashtu të inflamuar (Leaky brain syndrome)" thotë Chia-Yu Yang nga Qendra Kërkimore e Mjekësisë Molekulare në Universitetin Chang Gung, Tajvan, autorja kryesore e studimit. Së bashku me kolegët, Yang analizoi mostrat fekale të 35 fëmijëve me ADHD dhe të 35 kontrolleve të shëndetshme, duke arritur në përfundimin se mostrat nga fëmijët me ADHD treguan një bollëk më të lartë të Candida albicans.

Përveç Candidas, profilizimi i kërpudhave intestinale nga kontrollet e shëndetshme dhe ADHD zbuloi gjithsej tre lloje kërpudhash: ndër to, Ascomycota ishte më e përfaqësuar në grupin ADHD sesa në kontrollet e shëndetshme, ndërsa Basidiomycota ishte dukshëm më pak në grupin ADHD sesa në kontrollet e shëndetshme. Një test in vitro i përshkueshmërisë, i përdorur për të vlerësuar efektet e disbiozës fungale në barrierën epiteliale të intestinit, zbuloi gjithashtu se sekrecionet e Candida albicans rrisin ndjeshëm përshkueshmërinë e qelizave të tij.

"Këto gjetje sugjerojnë se përbërja mikrobike e intestinit mund të ndikojë në ndjeshmërinë ndaj ADHD-së në fëmijëri, duke nënvizuar se sa i rëndësishëm është konsiderimi i boshtit zorrë-tru në kërkimet për shëndetin mendor", përfundon Yang.

Journal of Child Psychology and Psychiatry 2023. Doi: 10.1111/jcpp.13779