gus192014
Kur pacienti flet keq për ty në Web. Ja masat që duhet të merren
Në karrierën profesionale u ndodh të gjithëve të takojnë një pacient i cili shfaq pakënaqësi me shprehjet e tij.
Sot, përveç se mund të flasë fjalë negative në mesin e të njohurve të tij, ndoshta duke përdorur web-in mund të prodhojë komente negative tek një businnes rewie site (për shembull Google + Yelp) ose në një media sociale.
Komentet negative në kohën e internetit, praktikisht qëndrojnë online përgjithmonë dhe mund ti hasë një pacient i ri i mundshëm që kërkon informacion në lidhje me ne në Google. Duke pritur që Google, sipas kërkesës nga Komisioni Evropian së fundmi, të japë procedurën përfundimtare për ushtrimin e "së drejtës së harresës" mund të përdorim këshillat që Graig Presti, konsulent biznesi në SHBA, na ofron nga faqet ëeb të një siti amerikan të specializuar në marketingun stomatologjikë. "Problemi - shkruan Presti-nuk është nëse ndodh ngjarja e disfavorshme, por kur ajo ndodh, duhet të jemi të përgatitur për të luftuar."
Ja masat që ai na sugjeron:
1) Pajisu me llogari Google my business që përveç se e çon klinikën tënde në hartat e Google, të lejon të aktivizosh 5-star Google, një shërbim i ri që lajmëron nëpërmjët emailit kur ndokush të kritikon.
2) Punësoni në studio apo jashtë saj një monitorues të komunikimit ose social media manager që monitoron reagimet e përditshme që vijnë përmes siteve sociale.
3) Jepi pacientëve mbasi dalin nga studioja një formular komentimi për ta plotësuar: inkurajo komentet pozitive dhe dekurajo ato negative.
4) Mblidh komentet e pacientëve të kënaqur, ideal është përdorimi i një mini-interviste në Youtube siç ka bërë Dr. Larry Stroud.
5) Jep intervista dhe favorizo prodhimin e njoftimeve për shtyp që flasin për profesionalizmin tënd në median tradicionale (shtyp në TV, radio).