Pediatri

jan42022

Mirëqenia e nxënësve gjatë Covid-19

Sipas një studimi të publikuar në Plos One, në Uells, mirëqenia e nxënësve gjatë pandemisë Covid-19 ndryshon sipas gjinisë, përkatësisë etnike dhe gjendjes së privimit. U zbulua se të qenit vajzë ose në shkollë të mesme ishin parashikues për t'u ndjerë më pak të lumtur, për të pasur vështirësi emocionale dhe më shumë ankth. Për të favorizuar mirëqenien e tyre, fëmijët më të vegjël duhet të luajnë dhe të takohen me shokët, ndërsa fëmijët më të mëdhenj dhe të rinjtë duan më shumë mbështetje për shëndetin mendor, veçanërisht për ankthin dhe presionet që lidhen me mësimin në distancë.

Në veçanti, studimi përdori 2 sondazhe të plotësuara në internet, në periudhën shtator 2020-shkurt 2021, nga 6,291 nxënës të moshës 8 deri 25 vjeç nga 81 shkolla në Uells. Autorët kryen disa analiza, përfshirë një analizë cilësore tematike dhe bënë matje specifike për ankthin dhe vështirësitë emocionale dhe të sjelljes. Kështu, mirëqenia ishte më e lartë te fëmijët e shkollave fillore dhe djemtë, ndërsa më e ulët te vajzat dhe tek ata që nuk e tregonin gjininë. Njerëzit që luanin së bashku ndiheshin më mirë, ishin të etnisë aziatike, kishin një zonë të sigurt lojërash ose flinin më shumë. Ndër më të mëdhenjtë, ata me etni të përzier raportuan mirëqenie më të ulët. Për të mbështetur mirëqenien e tyre, nxënësit e shkollave fillore pohuan se donin të rrinin më shumë me shokët, ndërsa për fëmijët më të mëdhenj dhe të rinjtë, mirëqenia më e mirë kishte të bënte, përgjithësisht, me shëndetin mendor. Ankthi dhe presioni për shkak të mësimit online ishin ndër problemet e raportuara nga më të mëdhenjtë. Megjithatë, nga përgjigjet e disa pjesëmarrësve, autorët nxorën aspekte të mundshme pozitive që rrjedhin nga mësimi online.

Studimi dha rekomandime që nxjerrin në pah nevojën për të luajtur dhe socializimin te më të vegjlit, si dhe mbështetjen specifike për shëndetin mendor te më të mëdhenjtë. "Prandaj, mbrojtja e lojës, socializimi dhe mirëqenia janë thelbësore për të shmangur zgjerimin e pabarazive dhe për të garantuar që mirëqenia të mbetet një prioritet. Është e qartë se mësimi online ishte shkak ankthi për nxënësit e shkollave të mesme, kështu që kthimi në shkollë duhet të sigurojë një tranzicion të qetë në mësimdhënien ballë për ballë, me nevojën për të ulur presionin mbi vlerësimet/rezultatet dhe për t'u përqendruar në mirëqenie, si prioritet dhe mbështetje për të ardhmen", shkruajnë studiuesit.


Plos ONE 2021. Doi: 10.1371/journal.pone.0260640
https://doi.org/10.1371/journal.pone.0260640 


Download Center

Principi e Pratica Clinica
Artikuj të shkëputur
shkoni në download >>
separa
Principi e Pratica Clinica
Urdhëra dhe Udhëzime
shkoni në download >>