Pediatri

jan252022

Fëmijët që mësojnë në distancë, kanë sjellje më të çrregullta dhe keqpërshtatëse

Mësimi në distancë përkeqëson sjelljen e fëmijëve, të paktën sipas asaj që besojnë prindërit e tyre. Vëzhgimi vjen nga një studim i publikuar në Jama Pediatrics, i nënshkruar nga një grup studiuesish të Universitetit të Harvardit, të cilët në periudhën janar-maj 2021 administruan 4 sondazhe në internet me 405 prindër të fëmijëve që merrnin pjesë në studimin më të madh Early Learning Study, një studim kohorte mbi fëmijët e Masaçusetsit.

"Pandemia COVID-19 ka ndërprerë arsimimin e mbi një miliard fëmijëve në mbarë botën, me shumë dallime midis të mësuarit në distancë, hibrid dhe personal", thotë autorja e parë Emily Hanno, e Qendrës për Kërkime mbi Politikat Arsimore në Universitetin e Harvardit, duke shpjeguar se në periudhën e marrë në konsideratë, 57% e familjeve me fëmijë përjetuan të paktën një herë alternimin e modeleve të ndryshme të të mësuarit: shkollë ballë për ballë, mësimdhënie në distancë (DAD) ose mësim hibrid, pjesërisht drejtpërdrejt dhe pjesërisht në distancë. Gjatë periudhës në të cilën mësimet zhvilloheshin në distancë, prindërit raportuan se fëmijët e tyre shfaqnin sjellje më të këqija, me qëndrime më keqpërshtatëse dhe të çrregullta sesa kur ndiqnin mësimin ballë për ballë. Fëmijët që përjetuan mësimin hibrid shfaqën sjellje më të mirë të përgjithshme sesa kur ishin në DAD, por më të keqe sesa kur shkonin në shkollë drejtpërdrejt.

"Rezultatet tona nuk morën parasysh të gjitha ndryshoret që mund të kishin ndikuar si në sjelljen e fëmijëve, ashtu edhe në perceptimin e prindërve me kalimin e kohës", thonë autorët. Prandaj, studimi nuk ka si qëllim të konfirmojë se mësimi në distancë shkaktoi sjellje më të keqe, por përkundrazi, se prindërit perceptuan ndryshime sistematike te fëmijët e tyre prej ndërprerjeve arsimore për shkak të pandemisë COVID-19. Hanno përfundon: "Për shkak të një situate në ndryshim të vazhdueshëm të shëndetit publik, mjekët, ata që punojnë me fëmijët dhe familjet do të duhet të përballen jo vetëm me pasojat e pandemisë mbi shëndetin, por edhe me ato mbi mirëqenien sociale, emocionale dhe të sjelljes së fëmijëve".


Jama Pediatrics 2022. Doi: 10.1001/jamapediatrics.2021.5698
http://doi.org/10.1001/jamapediatrics.2021.5698 


Download Center

Principi e Pratica Clinica
Artikuj të shkëputur
shkoni në download >>
separa
Principi e Pratica Clinica
Urdhëra dhe Udhëzime
shkoni në download >>